IPCS - IP Çağrı Merkezi ve Santral Çözümü

Karel IPCS ile işletmeler için temel çağrı merkezi ihtiyaçları karşılanırken, aynı zamanda çalışanların kesintisiz olarak haberleşmesini sağlayacak IP iletişim sistemi de sunulur. Bu altyapısı ile işletmelere esnek bir çözüm ve verimlilik sağlar.

Karel IPCS çağrı merkezi özellikli telefon santralı faydaları

Temel Özellikler

  • IP İletişim Özellikleri
  • Entegre Ses kayıt
  • Mini CRM
  • Hızlı ve Esnek Çağrı Dağıtımı
  • Web Tabanlı Arayüz
  • Etkin Operatör Yönetimi
  • Uzak Operatör Bağlantısı
  • Mola Yönetimi
  • Web Tabanlı CRM Entegrasyonu
  • Web CM Entegrasyonu
  • Operatör Raporları
  • Gelen Çağrı Raporları
  • İptal Çağrı Raporları
  • Kuyruk Raporları
  • Güvenlik